Blogger Backgrounds

kata sanubari

July 14, 2010

hai mata kenapalah kau tak nak nak tidur lagi?
mungkin sebab terlampau kusyuk membaca kot..haha..
mungkin juga buku menggembirakan hati..
memang pun..hehe..seronok sangat2 membaca sebelum masuk tidur..
tapi jam sekarang dah nak masuk pukul 1 pagi..
tak baik tau tidur lewat..kang bawah mata ada bekas hitam macam mata panda..
hehe..tapi hakikatnya aku belom dapat tidur dari tadi..coz aku dah tidur petang tadi..
tu lah pasal tak dapat tidur..hmm..bercakap pasal tidur..aku ni jenis kaki tidur..
kalau dah tidur tak sedar dunia..haha..bab tidur memang no 1..besalah..kan aku ni penganggur terhormat..hehe..aku ni minat sangat baca novel..
kalau novel tu tak habis lagi baca mesti aku tak senang duduk..
aku ni sentiasa nak tahu apa yang terjadi di penghujung cerita..
bila aku dah baca novel mesti kadang2 mak bapak bising..hehe..
bukan apa..asyik baca novel jer..satu kerja pun langsung tak buat..hehe..
malas?..adalah juga..bukan malas sepenuhnya yer..sikit2 jer..
bab2 nak cari kerja aku tak tahu dari mana nak mula..
aku tak pernah pun cari kerja..haha..nek tulis resume pun aku tak tahu..
dalam rasa hati ni ada juga rasa tak susahkan mak bapak tapi..
aku tak reti apa pun..dah lah lesen kenderaan tak ada..
bila depan orang ramai..cakap tergagap-gagap..darah gemuruh di katakan..
aku ni jenis pemalu tahap dewa..hehe..kalau ada yang teriak kat aku,aku bukan setakat nak marah..bahkan aku nak menangis juga..huhu.."congek" gelaran yang melekat kat aku sejak kecil..hehe..kena marah sikit mesti mata aku berair nak menangis..
kelemahan yang paling ketara kat tu..aku dah tak der idea lagi nak cerita pasal apa..
so aku nak sambung baca novel lagilah..
hehe..selamat malam..

0 comments:

Post a Comment